İnanın bende bu serverdan hizmet aldım ama, site yayınlandı bir kaç gün sonra server taşıyoruz dediler, siteleri almanya lokasyona taşıdılar, hop site bir hafta çalışmadı, nedenide veri tabanı bağlantı sorunu, sorun hallet diyorum bana diyor sizin scripte sorun vardır, biz o konulara bakmıyoruz, neyseki bir hafta anlattık sorun taşımadan sonra olduğunu kafalarına ançak soka bildik düzelttiler.

Şimdi de 14/09/2009 tarihinden beri siteye ulaşamıyoruz, dns düşmüş, vs. vs. Serverlarında sorun cıkmış, banane sizin sorundan benim sitem doğru durust yayınlanmadıktan sonra.

Benim anladığım bunlar ayda bir server taşıyolar gibi, çünkü gecen hafta yeni servera taşıyacaz dediler, bu taşımayı serverda sorun vara getirdiler.

Anlayacağınız almadan önce bir milyon kez düşünün....