Sağolun. İş bankası idi. Şayet bu bilgisayarımdan olmasa da dükkandaki bilgisayardan olabilir bu olay. Tam olarak bilmiyorum. Site olarak da gittigidiyor, hepsiburada gibi büyük sitelerden alışveriş yaparım hep. Bu aralar yabancı sitelerden alışveriş de yaptım ama gidip de sahibinden.com'dan hem de tamı tamına 50 TL çekmeleri zor gibi duruyor.Hesap hareketlerimi incelyim ben. Nerelerden alışveriş yaptım :S