Hocam sakıncası yoksa hangi bankayı kullanıyorsunuz.Normalde cep telefonuna onay kodu falan atıyorlar.Ayrıca nette sanal kart kullanırsanız daha saglıklı olur bence.
Geçmiş olsun arkadaşım.