Konu
Kredi Kartım Kullanılmış :(
17-09-2009, 02:41:05
#6
futli
Hocam sakıncası yoksa hangi bankayı kullanıyorsunuz.Normalde cep telefonuna onay kodu falan atıyorlar.Ayrıca nette sanal kart kullanırsanız daha saglıklı olur bence.
Geçmiş olsun arkadaşım.