WormWar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sahibinden.com 'a gerekli bankadan aldıgınız kredi kartı kullanım bilgilerini gönderiyorsunuz ve alışverişin yapıldıgı detaylı bilgiyi ( verilen adres , kullanılan isim , ip v.b ) istiyorsunuz.Bilgileri aldıktan sonrada yasal yollra başvurabilirsiniz.Daha doğrusu bankaya sorarsanız size daha iyi bilgi vereceklerdir izleyeceğiniz yol hakkında.
Bankadan dediklerine göre bir dilekçe yazmam gerekiyormuş. Şu harcamam istek dışıdır diye. Onlar site ile iletişime geçeceklermiş. Olan benim karta oldu. Oto. ödeelerim ve paypalim ondaydı Neyse sağlık olsun. Kredi kartından acayip gözüm korktu.
En güvenli kart, hiç olmayandır.
Bu arada geçmiş olsun için teşekkür ederim.