Bugün farkettim ki kredi kartımdan 50 TL lik alışveriş yapılmış. Hem de sahibinden.com'dan. Hemen bankayı arayıp kartımı iptal ettirdim. Sahibinden.com'a da mesaj attım. Bu zamana kadar bir çok yerde kullandım kartımı ama hiç başıma böyle birşey gelmemişti. (daha önce sahibinden.com'dan hiçbir alışverişim olmadı)Sizce kartımı kimin kullandığını öğrenebilmek için nasıl bir yol izlemeliyim?