rebottan sonrada bu komutu puttyde girin
echo 1 > /proc/sys/net/ipv4/tcp_syncookies
saldırı anında korumayı devreye sokacaktır. saldırı bittikten sonra iptablesi resetlerseniz bu koruma yine pasif olacaktır ve sunucu işlemci sömürmeyecektir.
Saldırılar durmadan devam ediyor o yüzden iptable resetlemicem. Bu yüzden bir sorun oluşur mu ayrıca yüklemeleri denicem umarım çözülür.