size sadece şunu söylüyorum konuştuğumuz gün msnmi sildiniz üstüne birde hesap numarasını yanlış verdiğimi söylediniz.siz birde 3239 şube kodunu diyede düzelttiniz.Harika...Birde kendinizi haklı duruma düşürüyorsunuz.Bugun atmden yatırıyorum dediniz yatırmadınz 1 gün geçti şimdi çıkıyorum dediniz geldiniz hesap yanlış çıktı ben size daha nasıl güvenebilirim ?Bu arada neden benim gibi resim koymayı değilde tek tek giden gelen diye yazdınız
-