RapidShare hesaplar puanlarla acılıyor. Bu hesaplar da mı puanlarla acılıyor ?? Düşmüştü bir ara puanlar 1-2 tl den gidiyordu. Şimdi 10tl den satıyorlar. Biraz araştır öyle konu aç. 25 kontör için bizi riske atma. Hakkında yanılıyorsam özür dilerim senden

, Hayırlı satışlar.