LANFest adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
rapidpremiumda o kadar ucuz değil ama 2 TL'ye satılıyor, onlar nasıl alınıo? soran varmı ?
Yeniyiz diye böyle ezme çabası hiç hoş değil ?
ne parlıyosun hemşo bende adanalıyım ezen yok sadece soruyorum onlar bariz puanla 2000 puan a güzel bi hesap açlıo adamlarda 50k puan var tabi ucuz verirler açıklaması budur işte çok kişi sordu onu kafama takılan soru sordum bu ezmekmidir? bende kullandım ve kullanıyorum voip nonoh,voipstunt,voipcallivoiprider,freecall bunlar hep aynı şirket Gatamax a aittir yani normal fiyat 10 euro sen 25 kontöre verion mantıklı değil herneyse alana hayrlı olsun sende kusura bakma