MarsWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1.40 den verebilirim iş bankası
attığım pm 12 oldu beni mağdur durumuna düşürdünüz şikayet konusunu açacağım son uyarım! eğer ödeme 5 dakika içinde gelmezse kendiniz bilirsiniz...