Biraz saçma olmamış mı?
Hem Linux hem Cpanel, VPS ye cpanel lisansı aktif edecekler,1 gün kullanıp devam edip etmeyeceğini söyleyeceksiniz, bence saçma olmuş.
Trial lisans sağlayacak olan kişiler varsa bilemem.
Kolay gelsin.
Panel o kadar önemli değil tek site zaten.Trial lisanda alınabilir veya isteyen panelsiz veya ücretsiz panelle siteyi kurarız eğer sorun olmazsa cpaneli aktif ederiz.
Teklif dışı mesaj yazmazsanız sevinirim.