ya modu kurdum fakat oyunları nerden indireceğiz?
o kısmı anlamadım.Yardımlarınızı bekliyorum.

Edit: Sorun çözülmüştür.Bakan ama görmeyen gözlerim ordaki yükle butonunu görmekte yine zorlandı