bize gelip desene tel alcam abi diye. bizim de çin de işçimiz var adam çalıştırıyoruz. hatta maaş ödüyoruz. ama nedense bize gelince millet 80 dereden su getirir. itraderimize bakmaz *********** demeye kalkar. boşver ii yapmış elin çinlisi. millete de ders olsun.kendi insanına daha fazla güvenmeyi öğrensinler. yoksa elinin yecüc mecücü sizi böyle tokatlar durur.