gazino yani bildiğimiz pavyon demektir.
pavyon cununda nette işi olmaz.

düşseydi alacaktım. ama backorder a girip 60$ ve üzeri fiyat verilcek kadar değerli görmediğimden girmedim backorder a

yinede sen bilirsin