merhaba arkadaşlar bugun başım'dan geçen bir olayı sizlerle paylaşmak istiyorum o kadar sinirliyim ve o kadar sağlıksız düşünüyorum ki ne yapsam diye karar veremez oldum. olayı size kısa bir özet ile anlatıcam kendinize yapılmış gibi hissedin ve o şekilde yorum yapın bana lütfen

bundan 1 sene önce bana bir dişi pitbull geldi ben buna yaklaşık 6-7 ay baktım dikkat edin pitbull günlük 5 kilo et aldığım günleri bilirim herneyse köpek kızak dönemine geldi çifleştirdik sonra aldığım kişi geldi köpeği aldı bende dedim ki yavruladığı zaman bana erkek bi tane ver oda dedi tamam

beni geri verme amacım köpek yavrulıcak işlerden ilgilenemem bakamam diye neyse 1-2 ay geçti köpek'den ses yok daha sonra bana dedi tutmamış hamile kalmadı bende dedim tamam aklımda hiç bir art niyet yok tutmamıştır doğaldır dedim kapattım daha sonra bunda bi tane daha pitbull vardı bana 1-2 hafta sonra telefon açtı dediki smoki hamile değil ama zeyna hamile bende dedim ki tamam sorun değil sonra bana geldi köpekler 2 ay baktım sonradan öğrendim ki baba saf kan değil sokak köpeği ile çifleşmiş. zeyna kızak dönemin'de bahçeden kaçıyor sokak köpeği ile çifleşiyor bunu öğrendim iyice deli oldum.

bunu geçtik demin pitbull ilanlarına bakıyordum birde ne göreyim 6-7 ay baktığım köpeğin resmi ve yavruların resimler tanesini 350 tl'den satışta hemen ilandakı numarayı aradım dedim annenın ismi ney dedi smoki resimdende tanıdım fakat benzer diye ismini sordum ve benim köpek adam benden köpeği alıyor yavrular sağlam çıkıyor onları satıyor diğer köpek sokak köpeği ile çifleşiyor onlar kırma oluyor onlarıda bana kakalıyor.

olay aslında basit köpek olayı değmez diyebilirsiniz ancak kendimi o kadar salak durumunda görüyorum ki anlatamam sinirden ellerim titriyor enayi yerine koyulmak zoruma gidiyor.

şimdi aklımda iki seçenek var ben adamı aradım dedı 1 dişi kaldı

Ne Yapıcam ?

1: adama telefon aççam dicem köpeği al şu adrese getir oda getircek elinden alıcam bi güzelde meydan dayağı çekicem göndericem

2: köpeği aldığım kişiyi çağırıp internetteki satışı gösterip yüzüne tükürüp onada bir güzel dayak atıp göndericem

aslında 2 seçenekde hoş değil birincisini yapsam adam gider toplar bidaha gelir bundan korkum yok gelsin fakat mekan işlettiğim için adım çıkmasını istemiyorum

hadi diyorum bir şey yapmıyım allahın'dan bulsun o zamanda ben içte içe kızıyorum kendime yediremiyorum

bana bir seçenek sunun unut gitsin demeyin unutamam sağlıklı düşünemiyorum varsa seçenek sunan gerçekten ihtiyacım var