çok saçma bir konu olmuş benimde ilk geçtiğim gün hacklendi resellerimdeki sitelerim bir kaç fazla izin vardı onları kapattım.
ucuz ve gaet iyi bence. bukadar reklam ücreti veren adam 5 tl nin hesabında olurmu sizce?
savunmaya gerek yok kalite bellidir benim demek istedigim zaten kotulemek degil ama anlamıyorsan bırak bilenler yapsın boyle her onune gelen tostcu olmasın ya forumlara kadar dusen bir kişi zaten neyin nesidir
turkticaret,sadecehosting,natro gibi kişiler yapsın bu işleri zaten sitesinden belli oluyor ne oldugu sadece iletişim bolumune girin

neyse bosverin yanlış anlamasın beni awtservers şimdi bu yorumları okuyor ama cevap yazmıyorki buyuk bir firmayım hesabı ama onu bana degil caylaklara anlat