PHP ile çekilen adresleri style.css, utf-8 gibi yerleri manuel yazabilirsin. Sonra style.css deki boşluk sayısını min.a indirirsen onunda faydası olacaktır.Mesela alt alta değilde tek satır üzerinde kodlama olabilir. CSS için diyorum. Eklentiler de çok kasar. Azaltabilirsin.