ben bu grubu sevmıyorum arkadaş söven sövene kayan kayana
1 kere giridm biri reklam yapıyo biri küfür ediyo ne oluyor anlamadım
KArdeşim Ben varken orda kımse yapmıyor bişi kufur eden dırek atılıyor reklam yOK sadece r10 lınklerı gonderılıyor ayrıca sımdı 1 yonetıcı daha war kfuru felan yok anlıcagın