SELAMUN ALEYKÜM ;
İnternette birçok site yang satışı yapıyor.Türk-Yabancı sitelere yang satışı var.Peki bu adamlar bir kalemde 100m-500m v.s.. parayı nasıl yapıyor ? Hani oyundaki açıklar kapanmıştı ? Bu yang hilesi gerçekten var da bizim mi haberimiz yok ?
Forumalarda okudum kimi demiş GM'nin işi diye. GM'nin böyle bir yetkisi zaten yok.O sadece şikayet üzerine gelen ticketleri değerlendirir ve oyuna belirli zaman aralıkları ile girip kontrol yapar. GM lik başvurusu için yasal proseduru bi okumanızı tavsiye ederim. Gameforce adamın hayatını karartır o prosedur ile.
GM YANG DAĞITAMAZ.
Kimi demiş yüksek leveller yapıyo parayı. Misal 75 levl bi karakter kasılıp 100M para yapıyor ve satıyorve üstelik bu 1 günde yapılıyor.
BÖYLE BİŞEY YOK.
Peki o yok bu yok. Bu yang satanlar nasıl yapıyo bu yangı? 1 haftadır tüm ülke forumlarına baktım ama hep fake konular,fake programlar.
Bilgili bir kişinin konuma cevap vermesini istiyorum ?
Ne iş bu yang satışı ve nası yapılıyo ? kaynağı ne ? Hilesi mi var ?
Teşekkür ederim ...