Konu
Tık Var Kazanç Yok?
14-09-2009, 13:52:14
#3
DarkStyLe
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bu aralar bir düşüş var bende 1 tıka 0.01 alıyorum.