Arkadaşlar rep puanım az oldugundan davetiye gönderemiyorum arkadaşima.Bu konuda yardimci olabilicek birisi varmi.Böyle bir güzellik yaparsaniz gercekten sevinirim.Herkeze iyi forumlar..