Yönlendirme işini 301 ile halledicem. Yalnız bu uyarı kısmına kafam takıldı, evet hayır ibaresini index şeklinde koyacam ama, siteyi klasöre taşırsam çok hit kaybederim. Başka bir uyarı şekli stili yokmu ?
Not: Ben webhastasinet şuan