Bır kac gundur blogger ve blogcu meragı sardı benı neyse blogları actım copy paste attıgım linkler yazı olarak görünüyor arkadaslar yanı link olarak değil yazı olarak gıdıyor ve ustune tıklanmıyor ne yaptıysam duzelmedı.Acaba bunun duzeltmenın bır yolu varmı belırtırsenız sevinirim.Anca ustune teker teker lınk atıyarak halloluyor ama o zamanda vakıt kaybı olusuyor.

Kısa yoldan cozumunu bılen yazsın lütfen