sitemapı 2 gün önce yükledim.benim bildiğim kadarı ile sitemap zaten otomatik olarak her içerik girildiğinde güncelleniyor.ayrıca sitemap sayfasına footer dan link verdim.bunun bir zararı olur mu sizce?
aksine faydası olabilir diyebiliriz footerden link vermenin
robots.txt de ekleyebilirisin sitemap eklentisini kurduktan sonra mı oldu 2 gün önce kurdum dediginiz için böyle bir fikre kapıldımda