sitemapı 2 gün önce yükledim.benim bildiğim kadarı ile sitemap zaten otomatik olarak her içerik girildiğinde güncelleniyor.ayrıca sitemap sayfasına footer dan link verdim.bunun bir zararı olur mu sizce?