ChatMynetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizin AnLamadığınız Çok Şey Var ßenim AnLamadığım ßir Şhey Var..
ßana DiyenLer Kendi CümLeLerini GöremiyoLar mı ?
YokSa ßaşkaSına mı YazdırıyoSun Sen NapıyoSun AnLamadım ßen.
TürkÇe imLa KuraLLarına Senin Yazın Çok mu Uyuyor ki ßeni eLeştiRme Hakkına Sahip oLuyoSun ?
En azından senin yazın imla kurallarına %100 uymuyor. Ayrıca burası özgün bir forum sitesidir. Herkes istediği kişi hakkında yorum yapma hakkına sahiptir. Bizim burada söylemek istediğimizi malesef sen anlamıyorsun. Biz senin kullandığın kelime grubları hakkında öz eleştirilerde bulunuyoruz.

......