ChatMynetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizin AnLamadığınız Çok Şey Var ßenim AnLamadığım ßir Şhey Var..
ßana DiyenLer Kendi CümLeLerini GöremiyoLar mı ?
YokSa ßaşkaSına mı YazdırıyoSun Sen NapıyoSun AnLamadım ßen.
TürkÇe imLa KuraLLarına Senin Yazın Çok mu Uyuyor ki ßeni eLeştiRme Hakkına Sahip oLuyoSun ?
http://sozluk.sourtimes.org/?t=mal