Canım ßenim HerkeSin iStediği ŞeyLere Anında Oke Deseydik Şuan ki Konumda DurdurmazLardı Zaten..
Dediğim ßLog'da Adımıda GörücekSin aLtın HarfLerLe Merak Etme (:
şuna bak karı gibide herkeze yetişiyor. Senin ezik blogundan bizene? git blogunda takıl eğlen ozaman r10 seni aşar evladım