kardes yanlis anlama lütfen..

piyasayi bu kadar düsürmeyelim,verdigimiiz emege saygi gösterelim..daha bi kac ay öncesine kadar 10liradan satilan sey,simdi 2 liraya satilmasi pek iyi degil..

hadi kolay gelsin,hayirli ve bol kazanclar