evet doğru bence oraya bi vbulletin kur, vbulletin lisanslarını satmak isteyen insanlar için bi platform oluştur eğer bişeyler yapmak istiyorsan bende de güzel domainler var görüşebiliriz Yardımlaşma alanında..