Estf. abartmak anlamında değil ; aşırı sinirleniyorsunuz bence bu dogrutahmin'e

Site işleri zaman ister , sabır ister bunu sizde biliyorsunuz sanırım. O yüzden sakin bir şekilde mantıklı çözüm yolları aramanızı tavsiye ediyorum.
Kaldı ki , alexa şimdiye kadar 10 senelik web yaşantımda hiçbir zaman önemsemediğim bir unsur oldu. Göz boyamaca olarak nitelendiriyorum ben. Pagerank'ınıza sinirlenseniz anlarım mesela , ya da hit gelmiyor deseniz anlarım. Fakat alexa yanlızca bir sıralama. Ve hiçbir zaman doğruluğuna inanmadığım bir sıralama
Oluruna bırakın hocam kasmayın böyle olsun şöyle olsun diye