Dostum senin konuların gözüme çarpıyor arada , bence önce biraz sakin ol

Oluruna bırak , eğer aşırı link çıkışın falan yoksa zamanla düzelir
Ne anlamda gözüne çarpıyor konularım(abartıcımı geliyor,öyleyse dogrudur)ama nabayım sakin olamıyorum hele böyle konularda

Link çıkışım yok inş. bu gidişle 4 milyon olmaz