TheWebmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum senin konuların gözüme çarpıyor arada , bence önce biraz sakin ol Oluruna bırak , eğer aşırı link çıkışın falan yoksa zamanla düzelir

Ne anlamda gözüne çarpıyor konularım(abartıcımı geliyor,öyleyse dogrudur)ama nabayım sakin olamıyorum hele böyle konulardaLink çıkışım yok inş. bu gidişle 4 milyon olmaz