"Spam'la mücadele etmek ve kötüye kullanımı engellemek amacıyla, bir iletiyi 500'den fazla alıcıya gönderirseniz veya gönderdiğiniz iletilerin büyük bir kısmı teslim edilemezse, Google hesabınızı geçici olarak devre dışı bırakır. POP ya da IMAP istemcisi kullanıyorsanız (örn. Apple Mail veya Microsoft Outlook), bir seferde en fazla 100 kişiye ileti gönderebilirsiniz. Hesabınız 24 saat içinde yeniden etkinleştirilir."
Der google yardım sayfasında,bunu dikkate alarak kullanın bu kodu yani