http://www.koeri.boun.edu.tr/scripts/lst7.asp

Çok büyük değeil ama, hepsini hissediyorum. Oldu diyorum kimse inanmıyor, siteye baktıklarında inanıyorlar Kendimi depreme adapte ettim ve çekemiyorum beynimi oradan. Korkuyorum. Nerdeyse 3 öğün titriyor