Geçmiş olsun cebrail aziz mübarek günlerdede milletin hakkını yiyorlar ya ne denir böylelerine, ALLAH'ından bulsunlar.
Not : yönetici arkadaşlar konuyu hosting sikayetleri bölümüne taşırsa iyi olur bari başkasının dili yanmaz.