xlenonz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hileden tam anlamıyla korunmak için,
yapılacak en iyi şey client-side çalışan program üretmek , örn : sxe
server-side imkanlar kısıtlı.
hadi yaptık diyelim ne olacak? en fazla 3 gün sonra çıkar öküz cracker yada hacker ne haltsa adı kırar onu sonra şu an sxe de olduğu gibi dakka başı sürüm çıkartırız...

Hiçbir kalıcı çözüm yok bence boşuna kendinizi zorlamayın ) Ya steam ya steam ya steam diyorum başkada bişi demiyorum ))))