xlenonz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hileden tam anlamıyla korunmak için,
yapılacak en iyi şey client-side çalışan program üretmek , örn : sxe
server-side imkanlar kısıtlı.

Aslında haklısın,ama bu tür uygulama "Türk" yapımı uygulama nedense pek rağbet etmiyor farklı düşünceler bile meydana getirebiliyor "bak,bizim pc mize sızacak sonra dosyaları çalacak" gibi... Daha önceden test edildi onaylandı bu o yüzden rahatlıkla yazabiliyorum.

Güven yitirip sabi sübyanın forumda maskarası olacağıma,hiç girmem daha iyi.

Daha geçenlerde sXe için yazılar dönüyordu sağda solda vay efendim adamlar kendileri kırıp piyasaya sürüyor da maksat kullandırtmak da yok ücretli sxe kıran hilesi satıp köşe olmakta gibi...

Malum,komplo teoristlerinin çok olduğu bir memlekette yaşıyoruz.