Öncelikle geçmiş olsun hocam.Yaşadıklarından ders çıkartmış olman güzel. Umarım ilerde yapacakların konusunda etkilide olur.
Böyle olağan dışı olaylar sadece ülkemizde değil tüm dünyada oluyor.Sanıyorum İnsanlar kendini kaybettikçe Allah'ta her seferinde daha şiddetli uyarıyor.Bazıları tesadüf,doğa olayı falan deselerde bunlar tesadüf değil.

Namaz konusundada haklısın, ciddiye alınıp kılındığında insana huzur veriyor.Belli bir süre aksatmadan kılarsan bırakamazsın zaten.