Emre yazın gerçekten çok güzel olmuş, ve çok güzel mesajlar vermişsin, Keşke herkez senin gibi düşünseydi, ama ne yazıkki senin gibi düşünen ne kadar fazla, çevremize bakıp görmemiz yeterli. Toplum birbiriminden uzaklaşmakda, kimse birbirine yardım etmemekte, eskiden, komşun ölürdü, 4o gün müzik açmazdın tv izlemezdin neden ? Saygı diye bir kavram vardı. Ama şimdi, iyiki ölmüş banane diyen komşularla dolu etraf, eskiden ekmeği bölerken, besmele çeken bir toplum vardı, şimdi ekmekle dalga geçen bir nesil türemekde. Allah aşkınıza şu genç kızların % 70'i erkeklerin % 70'ine bir bakın, Bunların hiç birisi bir tane sure bilmez, işi gücü modayı takip etmek, magazin programları izlemek, sinemaya gitmek oraya gitmek buraya gitmek, yok pitbull hangi parçayı cıkarmıs bugün nerde içsek, kısacası heryer günah dolmuş taşmış. İnsanlar çoğaldıkça insanlık ölüyor, bunun farkına varmak çok zor değil, Ne diyim ki Allah sonumuzu hayır etsin.