Ben 4 Gün Önce Kendilerine Vps ve Ko Server Kurdurmak 50 TL yatırdım Ama 4 Gündür Hic Bi Hizmet Alamadım Tlf Acıyorum Tlf na Cıkmıyorlar Msn den Engellemişler Tam Bir Dolandırıcılar Sakın Sizde İnanmayın Bunlara Haklarında Kanuni İşlem Baslatacam