Çalma konusuna gelince bu !335 tarzı botu piyasaya ilk biz sürdük,hali hazırda mevut bir plugindi sadece geliştirip kullanılabilir hale getirdik daha sonra diğer arkadaşlarda "ben yaptım o çaldı bu hırladı şu arakladı" gibi envai çeşit suçlamalarda bulundular. Bu yüzden plugin dağıtım sekli ya olmaz yada sunucularımız üzerinden host edilerek kullandırılır (editlenemez,değiştirilemez)
Ben şu zamana kadar hep paylaşım taraftarı olmuşumdur,yardım edip en azından "dua" alalım düşüncesinde hareket ettim ama gördükki dün bunun için farklı konuşanlar bugün farklı konuşabiliyorlar.