Boşverin alexayı falan işinize bakın siz..
ehueheu çok açıklayıcı oldu.

şöyle söyliyeyim o zaman alexa öyle bir yaygınlık göstermiş ki; adamlar sitemden link alacağı zaman " owww bu ne 2milyonuncu sırada çok kötü hocam sağolun" diyorlar. Bunu bir kişi desene neyse hemen hemen %80

sadece site link satımı değil bu sorun. Yani boşveremiyorum verilmiyor.