akismet çalıştırınca belki spam olarak algılar onları senin gözüne çarpıp rahatsız etmez. eğer spamden saymazsa sil tabi durmasının bi gereği yok.
zaten yazılan yorumlar önce onaydan geçiyor şu an gördüğün gibi 92 tane var en iyisi sileyim hepsini bu arad akismeti çalıştırdım .