Belirli siteler dışındaki sitelere girmediğimden anladığım şekilde yorumlayacağım.
Url yerine sitelerden screenshot veya hangi sedo v.b firmada parka çektim gibi açıklayıcı mesaj yazmış olsaydın daha güzel olurdu.
Bir siteyi parka çekip ilerleyen zamanlarda açarsanız o site iflah olmaz. Nedeni bu alan adı satılıktır yazar ve google amca 2007'den beri o kadar hassaski bu konuda açık olan ve hitli bir siteyi dahi parka çektiğinizde anında aramalarda geriler ve geri açtığınızda aynı konuma gelmeniz minimum 2 yıl almaktadır.
Parkta bekletilip ondan sonra açılan siteler ise o içerikle kabul edildiğinden aramalarda arka sıralarda çıkar.