Ama böyle olmuyoki, mesajımdan cümlelerimi alıp alıntı yaparsın bu normaldir ama cümlenin yarısını alırsan cümlenin anlamında bozulmalar, yanlış anlaşılmalar olabilir.
Neyse bende balığa gidiyorum, sen gelince detaylıca tartışırız.