Hocam iyi niyetle açılmış konuya iyi niyetle cevap verdim.
Ama cevap istiyorsanız burada
http://www.sppor.com/haber_detay.asp?haberID=4112
Kesinlikle takım tartışması yapamam ona göre.

Mesajlarımı yokmus sayabilirsiniz. Veya gülüp geçebilirsiniz.
yok ne takım tartışması estafurullah zaten öyle bir şey söz konusu olmaz da yani 6-0 çok dillerde durdu fenerbahçede