Konu
Testere - Fenerbahçe
11-09-2009, 07:52:29
#5
sesar
Hocam iyi niyetle açılmış konuya iyi niyetle cevap verdim.
Ama cevap istiyorsanız burada
http://www.sppor.com/haber_detay.asp?haberID=4112
Kesinlikle takım tartışması yapamam ona göre.
Mesajlarımı yokmus sayabilirsiniz. Veya gülüp geçebilirsiniz.