Hocam iyi niyetle açılmış konuya iyi niyetle cevap verdim.
Ama cevap istiyorsanız burada
http://www.sppor.com/haber_detay.asp?haberID=4112

Kesinlikle takım tartışması yapamam ona göre.
Mesajlarımı yokmus sayabilirsiniz. Veya gülüp geçebilirsiniz.