Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhaba,
50 bin üyeli vbulletin forumum.Üyelere toplu olarak mail göndermek istiyorum.Ancak birden 50 bin üyeye mail göndermek spam kutusuna düşmeye yol açacaktır.Toplu mail gönderen arkadaşlar nasıl bir yol izliyor mailleri nasıl göndermem hakkında yardımcı olursanız sevinirim.şimdiden teşekkürler