Adsense hesabı alıyorum demedim. Arıyorum dedim değil mi? Neden diğer anlamda anlıyorsun bunu? Bunuda 3 kere yazdım. Yalan söylemek istesem emin ol çok iyi derecede yalan söyleyecek kadar zekiyim.
Tekrar söylüyorum hacklink satmak şerefsizliktir.
Benim işime gelmiyor evet.
Neden mi?
Türkler yurtdışında insanlık dışı muamele görüyor.
Üniversite sitelerimizin hali içler acısı, ***** link kaynıyor.
Benim açtığım yada arkadaşımın açtığı orjinal, kaliteli bir site hacklenmiş sitelere ***** kelimeler ile ekleniyor.
İleride benim sitemde hacklenip link atılabilir ki, buda oldu.
R10 yönetimini hacklink satışlarından dolayı uyardık ama bizi sallayan olmadı.
Ve o işi yapan veletler r10u hackledi.
Senin ***** siten olabilir, bankadaki paranın faizini yiyor olabilirsin. Banane.
Ama sen hırsızlık yapıp, hırsızlık yaptığın malı satamazsın.
Zaten şerefsizlikle yapılan bir çok olaya tepkisiz kaldığımız için bu halde değilmiyiz?
Sen elinden geleni yapacaksın, ben elimden geleni yapacağım yılanın başını büyümeden ezeceğiz.
Gerçek hayattaki enstanteneleri çok iyi bildiğimi sanıyorum.
Bir çok ortama girdim çıktım, Esenler gibi bir yerde yaşadım, yaşıyorum.
Gerekmedikçe konuşmam, bilmediğim konu hakkında konuşmam.
Bırakalım artık bana dokunmayan yılan bin yaşasın mantığını.
Haydi eyvallah...
Hayırlı ramazanlar.