Finasterid Hap(Proscar veya prespecia ikiside aynı ilaç birisi pahalı) + prozinc şampuan + ketoral şampuan. Ben bunları kullanıyorum en azından kalanları korumaya çalışıyorum baya etkili ve yeni yeni tüğler çıkartıyor. Tüğler zamanla şampuanlar sayesinde saça dönüşüyor. Doktor 1 sene kullanmamı söyledi. Ayrıca bazıları Minoxidil denen saç çıkarıcı maddeyi kullanıyor.. Şuanda en etkili ve doktorların onayladığı ilaçlar bunlar dostum..
Ayrıca bioxcin kadar kötü bir ilaç yoktur. Kesinlikle kimseye tavsiye etmiyorum. 3 sene önce kullandım şuan keşke kullanmasaydım diyorum..